flickrlinkedin

Legfőbb célok és értékek

A Tescóról

Napról napra többet nyújtunk a magyar vásárlóknak

Tovább

Legfőbb célok és értékek

A legfőbb célunk:

Napról napra többet nyújtunk a magyar vásárlóknak

Vállalatunk alapításakor egyetlen egyszerű célt tűztünk ki magunk elé: a vásárlók minden igényét kiszolgálni, és így nemcsak jobbá, de egyszerűbbé is tenni az életüket. Ez azóta sem változott. A vásárlók könnyen elérhető, kiváló minőségű termékeket várnak el kedvező árakon, a mi feladatunk pedig az, hogy mindezt a megfelelő módon biztosítsuk számukra.

Ezért tekintjük legfőbb feladatunknak, hogy napról napra egy kicsit többet nyújtsunk a magyar vásárlóknak. Vállalatként folyamatosan azon dolgozunk, hogy minden munkatársunk vásárlóink kényelmét tartsa szem előtt: legyen szó áruházi kollégáinkról vagy döntéshozóinkról. Célunk, hogy vásárlóink minden látogatásukkor egy kicsivel jobb kiszolgálásban részesüljenek.

Vállalati értékeink segítenek mindezt a gyakorlatban is megvalósítani:

Mindenkinél többet teszünk a vásárlókért

  • Megértjük a vásárlókat
  • Elsőként szolgáljuk ki az igényeiket
  • Felelősséget vállalunk a közösségeinkért

Vásárlóink, munkatársaink és a közösségek igényeinek megértése, a számukra fontos dolgok azonosítása, majd ezek jobbá tétele vállalatunk alapelve. Minden rendelkezésünkre álló eszközt ― a Clubcard-adatoktól kezdve a közösségi oldalakig ― felhasználunk, hogy meghallgassuk a vásárlókat. A kapott információk alapján pedig változtatásokat eszközölünk és újításokat vezetünk be, hogy kielégítsük az igényeiket.

Úgy bánunk mindenkivel, ahogy szeretnénk, hogy velünk bánjanak

  • Csapatként dolgozunk
  • Megbízunk egymásban és tiszteljük egymást
  • Meghallgatjuk és támogatjuk egymást, valamint köszönetet mondunk a munkatársaknak
  • Megosztjuk a tudást és a tapasztalatokat

Tudjuk, hogy a Tesco sikereihez elengedhetetlen a bizalomra és tiszteletre épülő vállalati kultúra kialakítása, amelyben odafigyelünk a kollégáinkra. Ha a munkatársaink elismerve és megbecsülve érzik magukat a közösen elvégzett munka során, valamint lehetőségük van fejlődni, és ehhez támogatást is kapnak a karrierjük során, akkor ők is minden tőlük telhetőt megtesznek a vásárlókért.

Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes

  • Világszerte törekszünk az élelmiszer-hulladék csökkentésére, valamint arra, hogy a felesleges élelmiszerek eljussanak a rászorulókhoz
  • Elérhetőbbé tesszük az egészséges életmódot
  • Kiváló minőségű, megfizethető árú és fenntartható forrásból származó termékeket kínálunk
  • Hozzájárulunk az üzleteinket körülvevő közösségek fejlődéséhez

Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes: ez az alapelv vezérel minket abban, hogy minden nap egy kicsit többet tegyünk a vásárlókért, a kollégákért és a közösségekért. Tudjuk, hogy a sok apró figyelmességgel milyen sokat tehetünk az olyan ügyekért, amelyek egyaránt fontosak a vásárlók, a kollégák és a társadalom számára. Alapelvünket is erre építettük.

Magában foglal és összekapcsol minden apró dolgot, amelyeket nap mint nap megteszünk, hogy segítsük a globális kezdeményezéseket, amelyekben részt vállaltunk. Segít megtenni a megfelelő lépéseket, hogy visszanyerhessük a vállalatba vetett bizalmat, és átláthatóságot biztosíthassunk.

Értékeink

A Tesco Értékeket több mint egy évtizede dolgoztuk ki, ezek azóta vállalati kultúránk szerves részévé, növekedésünk és sikereink fő mozgatórugóivá váltak. Ezek az értékek gondoskodnak arról, hogy a Tesco valamennyi munkatársa megértse, miért fontos csapatként együttműködni, és hogy számunkra mindig a vásárlók a legfontosabbak. Univerzális értékek, amelyeket a Tesco alkalmazottai vezérelvként követnek, ahogy a vállalat újabb piacokon és országokban jelenik meg.