flickrlinkedin

Termékek - Beszerzés

Ön választ, mi segítünk

Valósítsa meg Ön is közösségépítő ötletét a Tesco támogatásával!

Tovább

Egyetlen falat sem veszhet kárba!

Ezért az áruházainkban keletkező élelmiszer-felesleget jótékony célra ajánljuk fel.

Élelmiszer-pazarlás megelőzése

Perfectly Imperfect

Szállítóinkkal együttműködve arra törekszünk, hogy termelői oldalon is segítsünk csökkenteni az élelmiszer-pazarlás és a keletkező hulladék mértékét. Ezzel a céllal indítottuk el a Perfectly Imperfect programot.

Tovább

Termékek - Beszerzés

Felelős vállalatként a termékeink előállításától kedve szeretnénk minimalizálni az ökolábnyomunkat, valamint fontos számunkra, hogy az élelmiszerellátási lánc egészében tiszteletben tartsuk kollégáink és partnereink emberi jogait

Beszállítóinkkal most azon dolgozunk, hogy ezeket az elvárásokat teljesítsük, különösképpen a hal, banán, kakaó és pálmaolaj vonatkozásában. Közép-Európában az a célunk, hogy 2018 végéig a hal beszerzéseink 50 százaléka a Tengeri Felügyeleti Tanács (MSC) által hitelesített beszállítóktól érkezzen. 42,7 százalékkal növeltük ebben az évben a Rainforrest Alliance védjegyével ellátott banánok számát áruházainkban. A finest* kávé és tea termékeink már régóta megkapták a Fair Trade minősítést, jelenleg pedig azon dolgozunk, hogy ez igaz legyen a kakaóra és a pálmaolajra is.

Odafigyelünk szállítóinkra. Rendszeres időközönként lehetőséget adunk arra, hogy névtelen elégedettségi felmérés formájában is visszajelzést adjanak nekünk. A felmérés eredményeire reagálva hoztunk létre a Szállítói Kapcsolatok Csapatot, hogy még hatékonyabb lehessen az együttműködés és egymás megértése. 

2016-ban mutattuk be a rendszeresen frissülő kommunikációs csatornáinkat – a Szállítói Hírlevelet és a Szállótói Konferenciát. Újraindítottuk a Szállítói Biztonság Vonalat a közép-európai üzleti partnereink számára, amely ingyenes, szakmai, biztonságos és megbízható csatornát jelent az esetleges problémák bejelentéséhez.    

Továbbá 2016 májusában Lengyelországban elindítottuk a Szállítói Segítség Vonalat, amelyen keresztül 48 órán belül választ kaphatnak bármilyen Tescóval való együttműködéssel kapcsolatos kérdésre. A lengyelországi teszt után mind a négy közép-európai országban bevezettük a rendszert.