Új lehetőségeket kínál a Tesco Online Bevásárlási csapata a munkakeresők számára

Budaörs, 2014.10.09.

Bővíti Online Bevásárlási csapatát a Tesco. A 2013 márciusában startoló csapathoz most bevásárlási és kiszállítási asszisztens pozícióba is lehet csatlakozni. A jelentkezőktől a felelősségteljes munkakörökben érdekes és változatos feladatokat, nagyfokú rugalmasságot, önállóságot és természetesen ennek megfelelő versenyképes fizetést biztosít az áruházlánc.

A 2013 márciusában indult útjára a Tesco Online Bevásárlás 3 kiszolgáló áruházzal, áruházanként 5 kiszállító autóval és több mint 100 új munkatárssal. Tavaly júliustól már Szegeden és környékén is elérhetővé vált ez az új értékesítési forma, 2014 januárjától pedig 10 újabb Budapest környéki településen is igénybe lehet venni a szolgáltatást. Jelenleg a http://bevasarlas.tesco.hu/ oldal regisztrált felhasználóinak száma több mint 200 000 fő, s hamarosan 30 000 letöltésnél jár a mobiltelefonra és tabletre fejlesztett applikáció.

„Az internetes vásárlás Magyarországon is dinamikusan fejlődik, ennek megfelelően az elkövetkező években a Tesco online értékesítési csatornája is egyre nagyobb szerepet kap. Mára összesen 4 áruházzal, 4 átvételi ponttal és 61 autóval szolgáljuk ki a majd 2,7 millió online vásárlót. Ezt jelenleg közel 350 munkatárs végzi, akik teljes munkaidőben csak az e-kereskedelemmel foglalkoznak. Az ő csapatukat szeretnénk most erősíteni, bővíteni. A fejlesztés során folyamatban van 13 új kiszállító autó beszerzése is, melyek év végén állnak munkába. Összességében a bővítés így 100 új munkahelyet teremt a Tesco Online Bevásárlás csapatában.” – mondja Őri Gergely, a Tesco e-kereskedelmi vezetője.

A Tesco célja hosszú távon, hogy a nyugat-európai piacokhoz hasonló részesedést érjen el az online piacon, valamint, hogy tovább erősítse a többcsatornás kiskereskedelemben betöltött vezető szerepét. Vagyis minél jobban alkalmazkodjon a különböző vásárlói igényekhez, s a fogyasztók megtalálják a nekik leginkább megfelelő kereskedelmi egységet, legyen szó hipermarketről, kisboltról, vagy akár az online bevásárlás lehetőségéről. A hosszú távú tervek szerint a cég néhány éven belül az ország lakosságának több mint kétharmada számára elérhetővé teszi a gyors és kényelmes e-bevásárlást.

Ehhez pedig elengedhetetlen a kiszolgáló csapat létszámának növelése. A toborzást már el is kezdte a vállalat a http://www.tesco-karrier.hu/onlinebevasarlas/munkahely-maskepp.html oldalon, ahol részletes leírás található a különböző munkakörökről. A bevásárlási és kiszállítási asszisztens pozíció betöltésére az ideális munkatárs türelmes, figyelmes, alapos, és önálló.

A Tesco Online Bevásárlás indulása karrierépítés szempontjából is különleges lehetőség, hiszen az új, innovatív terület megkülönböztetett figyelmet kap az áruházláncon belül, így a válogatott szakemberekből álló csapat is különleges szerephez jut. Munkatársak számára felelősségteljes munkakörökben érdekes és változatos feladatokat, nagyfokú rugalmasságot, önállóságot és természetesen ennek megfelelően versenyképes fizetést biztosít a Tesco.

 

A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és egyik legnagyobb brit befektetője. Itthon több mint 20.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 18 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco a hazai beszállítók elkötelezett partnereként közel 1 500 magyar vállalkozással áll kapcsolatban, élelmiszerválasztékában 3 200 saját márkás termék található, melynek nagyjából fele magyar termék.  Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu weboldalon olvashatóak.

További információ:
Hevesi Nóra
Kommunikációs vezető
Tesco-Global Áruházak Zrt
Tel: 36 30 823 7903
nhevesi@hu.tesco-europe.com
 

Varga Eszter
Külső kommunikációs specialista
Tesco-Global Áruházak Zrt.
Tel.: 36 20 821 2138
evarga66@hu.tesco-europe.com