30 Tesco áruházban kóstolhatnak magyar almát a vásárlók hétvégén

A Tesco stratégiai partnerével, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel együttműködésben 30 áruházban állít fel almakóstoltató pultokat október 15-én, hogy közösen népszerűsítsék a magyar almát.

Az áruházlánc számára az alma esetében is kiemelten fontosak a hazai szállítók: az áruházak polcaira kerülő gyümölcs közel 90 százaléka Magyarországról, elsősorban Szabolcs-Szatmár-Bereg és Zala megyéből származik. A szombati akció célja, hogy a vásárlók minél szélesebb körével ismertessék meg a kiváló minőségű magyar almát, és felhívják a figyelmet a hazai termelők támogatására.

Az elmúlt években a vállalat szoros kapcsolatot alakított ki a hazai termelőkkel: szállítóinak csaknem 80 százaléka magyar. A Szatmárkert-Hodász Szövetkezettel 16 éve működik együtt a vállalat, az idei évtől pedig stratégiai beszállítói kapcsolatban állnak.

„16 éve dolgozunk együtt a Tescóval, az idei évtől már stratégiai beszállítóként. Értékeljük, hogy az áruházlánc helyet ad az ilyen kezdeményezéseknek is, ezzel támogatva a magyar szatmári alma népszerűsítését” – mondta dr. Kovács Oszkár, a Szatmárkert-Hodász Szövetkezet igazgazósági elnöke.

A kóstoltatásban résztvevő áruházak:

  • Békéscsaba
  • Budapest Aréna Pláza
  • Budapest Bécsi
  • Budapest Budaörs
  • Budapest Campona
  • Budapest Csepel
  • Budapest Fogarasi Extra
  • Budapest Köki
  • Budapest Megapark
  • Budapest Pesti út
  • Budapest Pólus Extra
  • Budapest Váci Extra
  • Debrecen Extra
  • Eger
  • Érd
  • Esztergom
  • Gödöllő
  • Gyöngyös
  • Győr
  • Kaposvár
  • Miskolc Extra
  • Mosonmagyaróvár
  • Pécs
  • Sopron
  • Szeged Extra
  • Székesfehérvár
  • Szombathely
  • Tatabánya
  • Vecsés
  • Veszprém