flickrlinkedin

516 termék 4 problémára 1 helyen

Tesco, a speciális élelmiszerek specialistája

A Tesco-Global Áruházak Zrt. több mint 100 új termékkel bővítette a glutén- és, laktózmentes, illetve diabetikus és bio élelmiszereinek kínálatát. Az így már több mint 500 féle terméket tartalmazó kínálattal a Tesco nyújtja a legszélesebb választékot az ételintoleranciában vagy cukorbetegségben érintettek, valamint a bio élelmiszereket fogyasztók számára.

Az egészség az ember legfontosabb értéke, az egészséges életmód egyik alapköve pedig az egészséges élelmiszer. Sajnos azonban olyan sokszor és sok helyen találkozhattunk hasonló gondolatokkal, hogy legtöbbször már legyintünk, amikor ilyesmit hallunk. Jellemzően akkor állunk meg egy pillanatra és értékeljük újra az egészségünket, illetve táplálkozásunkat, amikor mi magunk közvetlenül vagy közvetve érintetté válunk. Az eddigi becslések pedig sajnos azt mutatják, hogy nem árt, ha odafigyelünk!

A cukorbetegség Magyarországon ma, a becslések szerint körülbelül 1-1,5 millió embert érint. A diabetesen kívül azonban létezik egy hiperinzulinémiának (túlzott inzulintermelésnek) nevezett állapot is, amely szintén indokolttá teszi a diabetikus ételek fogyasztását. A laktózintoleranciában (tejcukorérzékenység) a magyar lakosság körülbelül 35-40 százaléka, a lisztérzékenységben pedig körülbelül 1-2 százaléka érintett. A speciális élelmiszerek fogyasztása sok esetben tehát nem döntés kérdése, hanem egészségügyi szempontból egyszerűen nincs más lehetőség, tekintve, hogy ezek a betegségek egész életen át tartandó diétát igényelnek. Éppen ezért egyre nagyobb az ilyen termékek iránti kereslet. Mindemellett egyre többen vannak azok is, akik számára fontos, hogy a helyes étkezéssel megőrizzék saját és családjuk egészségét, ehhez pedig elengedhetetlenül fontosak a minőségi, bio alapanyagok.

A Tesco az első hazai áruházak megnyitása óta forgalmaz speciális élelmiszereket, melyek kínálatát, az egészségügyi okokból speciális táplálkozási igényű vásárlók visszajelzéseit szem előtt tartva folyamatosan bővített. Az üzletekben a májusi bővítést követően már több mint 500 speciális élelmiszer kapható, amelyből 275 bio, 134 diabetikus, 63 gluténmentes, és 44 laktózmentes termék. A vállalat célja, hogy az egyre szélesebb körben keresett speciális élelmiszerek az ország bármely pontjáról, mindenki számára könnyen hozzáférhetőek legyenek, ráadásul úgy, hogy a kínálatban mindenki megtalálja a pénztárcájának megfelelő élelmiszert. A termékek kiválasztásában segítséget nyújt az egyedi színkódolás is: a diabetikus ételek citromsárga, a gluténmentes élelmiszerek kék, a laktózmentes élelmiszerek narancs, a bio élelmiszerek zöld jelölése segít az egyes élelmiszertípusok megkülönböztetésében. Ráadásul a termékek egyedi kihelyezést kaptak az áruházakon belül, így mindent egy helyen találhatnak meg az érdeklődők.

„Hetente közel 3,5 millió vásárlót szolgálunk ki, ezért a felelősségünk is nagy abban, hogy folyamatosan jó minőségű és széles termékválasztékot kínáljunk. A speciális táplálkozási igényt kielégítő termékek kialakításában ma már nem az a kérdés, hogy megtalálhatók-e az áruház polcain, hanem az, hogy milyen széles választékkal várjuk az egészségügyi szempontból érintett, illetve a tudatosan gondolkodó vásárlókat. Büszkék vagyunk rá, hogy a termékkínálat bővítésével jelenleg mi nyújtjuk a legszélesebb választékot a piacon” – mondta el Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt vállalati kapcsolatok igazgatója.

A Tesco megfizethető áron, magas minőségű élelmiszereket kínál a fogyasztók számára. Az egészségen túl a vállalat számára fontos szempont a magyar gyártók támogatása is, így a lehető legtöbb termék hazai termelőtől származik.

 

A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és egyik legnagyobb brit befektetője. Itthon több mint 20.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 18 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco a hazai beszállítók elkötelezett partnereként közel 1 500 magyar vállalkozással áll kapcsolatban, élelmiszerválasztékában 3 200 saját márkás termék található, melynek nagyjából fele magyar termék.  Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu weboldalon olvashatóak.