5,5 millió forint a vásárlók, a Tesco és a Riska összefogásával a beteg gyerekek gyógyulásához

A Tesco a Riska márkával és a vásárlókkal összefogva támogatta a Heim Pál Gyermekkórházban fekvő betegeket: az áruházakban idén novemberben minden megvásárolt I Love Riska tejtermék után 1 forintot a vásárlók adtak, 1-gyel a Tesco, 1-gyel pedig a Riska toldotta meg az összeget. A jótékonysági kampány három hete alatt az összefogásnak köszönhetően összesen 5 556 651 Ft támogatás gyűlt össze, amelyből a Kórház diagnosztikai eszközöket vásárolt.

„Tudjuk, hogy a karácsony különösen nehéz időszak a beteg gyermekek és családjaik számára, ezért időzítettük jótékonysági akciónkat az év végére. Hiszünk abban, hogy egy kis figyelmesség is csodákra képes, és reméljük, hogy a mostani támogatásból vásárolt új gasztroenterológiai berendezésekkel sok kis betegnek tudunk segíteni” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kommunikációs vezetője.

A Heim Pál Gyermekkórház a legnagyobb magyarországi gyógyintézetek egyike. „Nagyon hálásak vagyunk a támogatásáért. A pénzadományt fontos diagnosztikai műszerek vásárlására fordítottuk, hogy megkönnyítsük a kórházunkban fekvő beteg gyerekek helyzetét és orvosaink munkáját” – mondta Dr. Nagy Anikó, a Heim Pál Gyermekkórház főigazgató főorvosa, és hozzátette, hogy az összefogás eredményeképp egy Magyarországon egyedülálló video-enteroszkóppal, illetve egy speciális video-kolonoszkóppal bővíthették a gasztroenterológiai osztály eszközparkját.