A Tesco díjnyertes magyar borokkal képviselteti magát az OMÉK-on

Budaörs, 2015. szeptember 23.

 A 77.  Mezőgazdasági és Élelmiszeripari Kiállítás és Vásáron a Tesco, a Magyar Bormustra főtámogatójaként, az aranyérmes, és az általa különdíjjal jutalmazott magyar borokat mutatja be. Hazánk legnagyobb agrárgazdasági rendezvényén a látogatók a Finest kínálatba tartozó magyar borkülönlegességekből is ízelítőt kapnak a Tesco standján.

 

A Tesco elkötelezett partnere a magyar beszállítóknak, akik a beszállítói kör közel 80 százalékát teszik ki, ami mintegy 1100 magyar vállalkozást jelent. Az áruházakban kapható 3200 sajátmárkás termék közel felét itthon állítják elő. A hazai beszállítók szerepe a borok esetében is kiemelt fontosságú a vállalat számára: borbeszállítóinak háromnegyede, az értékesített borok mennyiségének pedig 97 százaléka magyar volt tavaly. A Tesco a legnagyobb hazai borkereskedőként azt szeretné, hogy a magyar borkiválóságokat itthon és külföldön is elismerjék. Ezért büszkén támogatta a Magyar Bormustra Országos borversenyt, állandó választékában pedig megtalálhatók az aranyérmes és Tesco különdíjjal jutalmazott borok, valamint számos borkülönlegesség. A Tesco Európa létrejöttével a magyar termékek, így a kiváló minőségű hazai borok a visegrádi négyek országaiban is bemutatkozhatnak.

A látogatók a Hungexpo A pavilonjának 205A standján megkóstolhatják a díjnyertes, különdíjas, és Tesco Finest borokat, valamint kipróbálhatják a vállalat online bevásárlás szolgáltatását, amellyel akár a buszra várva is elintézhető a napi bevásárlás.