flickrlinkedin

Aprajafalva beköltözik a Tescóba

Országos dominógyűjtő hűségprogramot indít az áruházlánc

 

Budapest, 2013. július 31.

A Tesco már megint kitörpölt valamit! Augusztus 1-én indul az áruházlánc Hupikék Törpikék dominógyűjtő promóciója. A vásárlók minden 3 000 forintos költés után ajándék dominót kapnak, illetve a kampány során több száz termék vásárlása esetén extra dominóhoz is juthatnak. A törpök ezúttal tényleg beköltöznek az áruházba, hiszen minden eddiginél erősebb áruházi kommunikáció és ATL kampány támogatja a hupikék hűségprogramot.

 

Augusztus 1-től törpinvázióra számíthat az, aki a Tesco áruházakban vásárol. A Hupikék Törpikék 2 mozifilm premierjével egy napon indul ugyanis az áruházlánc legújabb hűségprogramja. A kampány idején minden eddiginél erősebb áruházi kommunikációra számíthatnak a vásárlók, a különböző dekorációs elemek, reklámanyagok, akciós újságok mind törpös dizájnban készülnek. A nagyobb áruházakban vásárlás közben a gyerekek kipróbálhatják a törpös ugróiskolát, a magasságmérővel összehasonlíthatják, hogy mennyivel nagyobbak a törpöknél, sőt a hipermarketekben akár Törpillával és Törpapával is találkozhatnak. Bizonyos napokon hostessek is várják a vásárlókat a hipermarketekben, s ekkor, a felállított fotófalak segítségével, bárki megnézheti, hogy állna neki a törpjelmez. Az akcióban résztvevő termékek jelentős részét törpös dizájnnal készült displayeken helyezi ki az áruház, így a vásárlók könnyedén megtalálhatják majd azokat.

A hűségprogram idején a Tesco fantörpikus akciókkal várja vásárlóit. Az áruházlánc, egy hazai beszállítójával együttműködve, külön ehhez az akcióhoz fejlesztett ki egy saját márkás fagylaltot. Az áfonya-vanília ízű pálcikás jégkrém mindössze 99 Ft, ugyanennek a multipack változata 799 Ft, míg az erdei gyümölcsös és mascarponés ízesítésű, 500 ml-es családi kiszerelésű jégkrém 699 Ft. A saját márkás termékek mellett számos egyéb törpös termék is elérhető lesz. Az iskolakezdéshez szükséges tanszerek között például található Hupikék Törpikék szereplőivel díszített füzet, kulacs, uzsonnás doboz, de törpös poharak, alátétek, papírzsebkendő vagy szalvéta is vásárolhatók.

A Tesco legújabb hűségprogramjához több száz beszállító partner is csatlakozott. Egyes, a törpös akcióban résztvevő termékek után a vásárlók extra dominót kapnak, így közelebb kerülhetnek a teljes kollekció összegyűjtéséhez.

A 28 darabos készlet tárolásához kiegészítő termékeket is kínál az áruház, melyek 249 forintért (tasak) illetve 699 forintért (doboz) vásárolhatók meg. A tasakban, illetve a dobozban kényelmesen szállíthatók a dominók, és Hókuszpók előtt is biztonságban vannak Aprajafalva lakói.

A Tesco külön internetes játékkal is várja a fogyasztókat, melynek résztvevői értékes törpös ajándékcsomagokat nyerhetnek. A hűségprogram az áruház mellett az online bevásárlásokra is érvényes, ebben az esetben a vásárlók az áru házhozszállításakor kapják meg az ajándék törpöket.

A hupikék hűségprogram a készlet erejéig tart.

A Hupikék Törpikék kampány további részletei, az extra dominós termékek listája, illetve az első TV spot az alábbi linken található: http://smurfs.tesco.hu/