flickrlinkedin

Bart Simpson is a Tescót választotta

Sportőrület néven indított országos hűtőmágnes-gyűjtő hűségprogramot az áruházlánc

Budapest, 2014. július 31. 

Sportőrület a Tesco-ban! Július 31-én indul az áruházlánc Simpson család hűtőmágnes-gyűjtő hűségprogramja, amelynek keretében a vásárlók minden 3 000 forintos költés után ajándék hűtőmágnest kapnak. Az összesen 32, sporttematikájú Simpson mágnest a mindössze 699 forintért megvásárolható ismeretterjesztő albumban lehet gyűjteni, amely egyúttal társasjáték táblaként is használható.

Július 31-től indul a Sportőrület a Tesco-ban. Július 31. és szeptember 30. között minden elköltött 3000 Ft után ajándék hűtőmágnes jár a Tesco vásárlóinak. A hűtőmágneseken Bart, Homer és Marge Simpson különböző sportágakban csillogtatják meg tehetségüket. Az áruházlánc vásárlói csatlakozhatnak a Simpson család fergeteges sportkalandjaihoz, a mágneseket cserélgethetik és játszhatnak barátaikkal.

A promócióban a Tesco számos beszállító partnere is részt vesz a termékeivel, melyek vásárlása esetén extra hűtőmágnesek járnak. A 32 féle mágnes az áruházakban 699 Ft-ért megvásárolható albumba gyűjthető, mely sportos fejtörőket, játékokat tartalmaz.

A Tesco vállalati felelősségvállalási tevékenységében kiemelt figyelmet fordít az egészségtudatos életmód fontosságának hangsúlyozására, elsősorban az egészséges táplálkozás, s a rendszeres sportolás minél szélesebb körben való elterjesztésére, különös tekintettel a fiatal generáció motiválására.

Ezek az alapelvek a Simpson család Sportőrület hűségprogramban is fontos szerepet kapnak. Ennek köszönhetően a mágnesek gyűjtésére szolgáló, ismeretterjesztő céllal készült album a mozgás és a sportolás örömére és jótékony hatásaira hívja fel a figyelmet, olyan formában, hogy az a fiatalok számára is figyelemfelkeltő, vonzó alternatívát kínáljon.

Az albumban a legjelentősebb hazai sportágak, s azok egy-egy kiemelkedő alakja is feltüntetésre kerül: a mágneseken található Simpson figurák játékos formában hívja fel a figyelmet Sebestyén Júlia, Dávid Kornél, Gyurta Dani és Puskás Ferenc kiemelkedő teljesítményére.

Idei promóciónkat emellett nyereményjátékokkal és számos ajándékkal szeretnénk még vonzóbbá tenni vásárlóink számára, ezért 2200 hűtőmágnes mellé nyereménykártyákat csomagoltunk, melyek garantált Simpsons tárgynyereményekre (bögre, strandtörölköző, hűtőtáska) válthatók.

A gyűjtőakcióhoz kapcsolódó nyereményjátékunkban értékes nyereményeket sorsolunk ki. A program fődíjaként a legszerencsésebbek részt vehetnek egy négyszemélyes egyhetes floridai utazáson, egynapos kirándulással a Universal Studio Simpsons Ride kalandparkjában.

A kampányt egy nagyszabású rendezvénnyel indítjuk július 31-én a Fogarasi úti Tescóban a Juventus Rádió közreműködésével. Az életnagyságú Simpsons figurák már útra keltek és közel 50 áruházunkba ellátogatnak, hogy találkozzanak vásárlóinkkal.

A hűségakcióhoz kapcsolódó részletes információk a www.tescohuseg.hu oldalon megtalálhatóak. 

 

A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és egyik legnagyobb brit befektetője. Itthon több mint 20.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 18 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco a hazai beszállítók elkötelezett partnereként közel 1 500 magyar vállalkozással áll kapcsolatban, élelmiszerválasztékában 3 200 saját márkás termék található, melynek nagyjából fele magyar termék.  Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu weboldalon olvashatóak.