Magyar termékek hónapja a Tescóban

Budaörs, 2013. június 5.

„Szeretjük a hazait” szlogennel, június 7-től több száz magyar terméket kínál akciós áron a Tesco. A Tesco elkötelezettségét a hazai beszállítók felé jól mutatja, hogy június folyamán több mint 300 magyar, vagy hazai feldolgozású termékcsalád kap kiemelt áruházi kommunikációt országszerte, és az akciós újságban is külön figyelmet kapnak ezek a termékek.

 

Immáron hagyománnyá vált, hogy a Tesco – a folyamatos népszerűsítés mellett – minden évben egy hónapig a megszokottnál is nagyobb figyelmet fordít a hazai termékekre. Ezek az akciók szervesen illeszkednek a Tesco beszállítói stratégiájába, hiszen ezen alkalmakkor a vásárlók könnyedén megtalálhatják és kipróbálhatják ezeket a termékeket. A tapasztalatok szerint ezek a kezdeményezések a termelők üzletmenetében is jelentős mérföldkőnek számítanak.

Trojnár Zoltán, az akcióban résztvevő Bánfai és Társa Kft. cégtulajdonosa a következőket mondta az együttműködésről: „2011 tavaszán indult üzleti kapcsolatunk, három Dél-Dunántúli megyére kiterjedő, régiós beszállítói pozícióban. A Tesco, megérezve a cégünkben rejlő növekedési potenciált, piacot kínált termékeinknek, rendszerességet ígért és biztosított gyártási folyamatunkhoz, megrendelésein, valamint napra pontos fizetési gyakorlatán keresztül. Ezáltal tervezhetővé váltak erőforrásaink, növekvő forgalmunk mellett megerősíthettük pozíciónkat az alapanyag-beszállítóinknál. Heti 4-5 tonna ízletes liba, kacsa, valamint sertészsírt, és tepertőt értékesítünk a Tesco számára, míg tepertőkrémünket az áruházlánc pékségeiben sült pogácsákban kóstolhatják meg a vásárlók. Tartósítószer-mentes termékeink alapanyaga a hazai  vízi szárnyas állományból származik, emellett sertésszalonnánkat az Alföldről szerezzük be.”

„2011. májusa  óta szállítjuk be borainkat  a Tesco áruházakba; az együttműködés jelentősen növelte az értékesítésünket, legfőképpen a prémium boraink tekintetében. Heti közel 2.000 palack Hajós-Bajai, illetve Villányi bort szállítunk a Tescónak. Ennek a kereskedelmi lehetőségnek köszönhetően egyre több  fogyasztóhoz jutnak el minőségi termékeink, egyre többen ismerik meg pincészetünket, és ezáltal a Hajós-Bajai borvidéket” – mondta Koch Csaba borász, a Koch Vin Kft. ügyvezetője.

Szabó Gábor, az Alpok-Aqua Kft. tulajdonos-marketingvezetője: „Vállalkozásunk 2010 óta partnere a Tescónak. A beszállított volumen évről évre növekszik, az elmúlt évben 1,5 millió palack 1,5 l-es forrásvíz került értékesítésre a Tesco hálózatában. A Tesco nagyon sokat segített a kiváló minőségű, alacsony nátriumtartalmú és eredendően lúgos kémhatású Alpok-Aqua szénsavmentes forrásvizünk és az abból készült ízesített termékeink népszerűsítésében. A Tescóban egy megbízható, biztos kereskedelmi partnerre leltünk, ahol megbecsülik és fontosnak tartják a kisebb hazai gyártókat, és azok termékeit is.”

A magyar termékeken túl a regionális árucikkek is külön, jól felismerhető elhelyezést kapnak, így az országon belül egy-egy régióban a kedvelt helyi termelők finomságaival is találkozhatnak a vásárlók.