Rekordot döntöttek a Tesco vásárlói

Több mint 72 millió forintot gyűjtöttek össze a vásárlók a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet közös akciója során

 

Budaörs, 2015. június 25.

Lezárult a Tesco és az Ökumenikus Segélyszervezet „Felhőtlen gyermekkor” elnevezésű adománygyűjtő akciója. Az áruházlánc vásárlói 72.414.750 forintot gyűjtöttek össze május 5. és június 20. között, a kasszáknál és online kapható kuponok megvásárlásával. Idén így minden korábbinál nagyobb mértékben járultak hozzá, hogy a hátrányos helyzetű gyermekek is élvezhessék a felhőtlen gyermekkor örömeit.

 

„Köszönjük vásárlóinknak, hogy idén 289.659 darab 250 forintos kupont vásároltak az áruházak pénztárainál, illetve online. Adományaikkal minden eddiginél nagyobb mértékben járultak hozzá rászoruló gyermekek nyári táboroztatásának megszervezéséhez, és segítették az Ökumenikus Segélyszervezet új gyermekfejlesztő központjának létrehozását. Büszkék vagyunk vásárlóinkra és azokra a lelkes kollégáinkra is, akik aktívan támogatták a kampányt, és munkájukkal segítettek, hogy vásárlóink rekordot dönthessenek” – mondta Pálinkás Zsolt, a Tesco-Global Áruházak Zrt. ügyvezető igazgatója.

A Tesco idén is stratégiai partnere volt az Ökumenikus Segélyszervezet akciójának, ami arra hívta fel a figyelmet, hogy a mélyszegénységben élő gyermekeknek az alapvető anyagi javak mellett a közösségi élményekről, a rendszeres sportolási lehetőségről és a nyaralásról is le kell mondaniuk. A hathetes akciónak köszönhetően idén nyáron életre szóló élményeket szerezhetnek azok az átmeneti otthonokban élő gyermekek, akik most jutnak el életükben először nyaralni. A táboroztatás mellett a támogatásokból épülő új csepeli központban a Segélyszervezet folyamatos, személyre szabott fejlesztő foglalkozásokkal szeretné segíteni a nehéz sorsú gyermekek felzárkóztatását.