Scan&Go: gyors, kényelmes, követhető és izgalmas bevásárlás a Tescóban!

Budaörs, 2015. november 18.

A vásárlók egyre inkább igénylik a mindennapjaikat megkönnyítő fejlesztéseket. A Tesco ennek megfelelően az elmúlt évek újításai után ezúttal a Scan&Go szolgáltatással teszi egyszerűbbé a vásárlók mindennapjait. A bevásárlás leggyorsabb módjával nincs szükség a ki- és bepakolásra a pénztáraknál, ráadásul mindvégig nyomon követhető a költés és a megtakarítás is. A könnyen használható, játékos rendszer a gyermekeknek is élmény, ráadásul aktív részesei lehetnek a vásárlásnak.

 

„A technológia fejlődése mellett életmódunk is felgyorsult, ehhez pedig a mindennapi tevékenységeknek, így a bevásárlásnak is alkalmazkodnia kell. A nagy újításnak számító, közkedvelt önkiszolgáló kasszák után most a Scan&Go rendszeren a sor. A bevásárlás leggyorsabb és legkényelmesebb módjaként a Scan&Go már évek óta sikeresen működik Angliában. A Tesco Clubcard hűségkártyával használható szolgáltatás Közép-Európában először a budaörsi hipermarketben érhető el, ahol 100 szkenner várja az újdonság iránt érdeklődőket” – nyilatkozta Orosz András, a Tesco-Global Áruházak Zrt. országos marketing vezetője.

A vásárlók klubkártyájuk beolvasása után a bejáratnál elhelyezett Scan&Go készülékekkel saját maguk szkennelhetik be a megvásárolni kívánt termékek vonalkódjait. A leolvasást követően az áru rögtön a saját bevásárlótáskába kerül, a pénztárnál pedig nincs már szükség kipakolásra. A rendszer használata rendkívül egyszerű, ráadásul az aktuális számlaérték, a várható költés folyamatosan és pontosan nyomon követhető: a szkenner jelzi a kosárba rakott árucikkek összértékét és a különböző akciók révén megtakarított összeget is. A számla értékét a megszokott fizetőeszközökkel, egy vonalkód beolvasása után egyenlíthetjük ki a kasszáknál.

 

„Az elmúlt években számtalan innovatív megoldást fejlesztettünk, amelyek célja vásárlóink elégedettségének növelése, a vásárlói élmény emelése volt. Ezen újdonságok közé tartozott többek között a DotCom bevásárló applikáció, amelyet már több mint 12 000 ember töltött le Magyarországon, és az interaktív buszmegálló is, ahol akár útközben, a buszra várva is megrendelhettük a szükséges élelmiszereket, online bevásárló kosarunkba helyezhettük a kiválasztott termékeket. Ebbe a sorba illeszkedik az Én kicsi Tescóm szórakoztató szimulációs játék, mintegy 255 000 felhasználóval, valamint a 12 000 vásárló által letöltött Clubcard applikáció is, amellyel online is elérhetőek a kedvezmények. Ezt a folyamatot visszük tovább a Scan&Go rendszer bevezetésével” – tette hozzá Orosz András.

A Scan&Go használata játékos, szórakoztató, és élmény a gyerekeknek is. A családnak a bevásárlás így együtt töltött időt jelent, hiszen a gyerekek aktívan segíthetnek, miközben a szülőknek lehetőségük van tudatosságra nevelni őket. A budaörsi Tescóban a vásárlókat Scan&Go asszisztensek, a bevezetéstől számított egy hónapig pedig hostessek is segítik a rendszer használatában.