flickrlinkedin

Több mint 73 millió forint adományt gyűjtöttek a Tesco vásárlói a szeretet.éhség. kampányban

Lezárult az Ökumenikus Segélyszervezet szeretet.éhség. elnevezésű országos Adventi Pénzadománygyűjtése, amelyben idén 7. alkalommal a Tesco vásárlói és dolgozói is aktívan részt vettek. A kampány időszaka alatt a kasszáknál és online összesen több mint 295 ezer darab 250 forintos kupon kelt el, melyből 73 millió forintot meghaladó összegű adomány gyűlt össze a nehéz helyzetben élő családok számára. A befolyt támogatás a Segélyszervezet egész éves munkáját támogatja.

Országszerte minden Tesco áruház részt vett a szeretet.éhség. adventi adománygyűjtő kampányban, amely már több mint 20 éve járul hozzá ahhoz, hogy az Ökumenikus Segélyszervezet szebbé tegye a nélkülöző családok karácsonyát, és hogy az adventi időszakon túl a hétköznapokban is segíteni tudja őket. A 2016. november 14. és december 31. között zajló kampányban a kezdeményezést támogató 250 forintos kuponokat az áruházlánc vásárlói a boltok kasszái mellett online is megvásárolhatták.

A legtöbb kupon, összesen 15 179 db a békéscsabai Tesco áruházban fogyott, de a pécsi Makay István úti és a budapesti Váci úti áruházakban is több mint 2,5 millió forintot gyűjtöttek össze a vásárlók. Az így összegyűlt több mint 73 millió forintos adományra a vállalat vásárlói és dolgozói, az ország legnagyobb adománygyűjtő csapataként, egyaránt büszkék lehetnek.

„A szeretet.éhség. program népszerűsége jól példázza, hogy a magyar családok érzékenyen tekintenek a szegénység társadalmi problémájára, és karácsonykor nemcsak a szeretteikkel törődnek, de a nehezebb sorsú családokkal is” – mondta Magyar Henrietta, a Tesco-Global Áruházak Zrt. kormányzati és közösségi kapcsolatok menedzsere.