flickrlinkedin

Tesco Value - újratöltve

15 év után megújul a Tesco első áras sajátmárkás termékválasztéka
 

Budaörs, 2014.09.18. 

15 év után megújul a Tesco első áras sajátmárkás termékválasztéka, a Tesco Value. A termékcsalád minden tagja teljes körű felülvizsgálaton esett át, melynek során nemcsak a termékek csomagolása, kiszerelése újult meg, de minőségi szempontból is átfogó ellenőrzésre került sor. Az új választékot a vásárlók is tesztelték és véleményezték, így az ő jóváhagyásukkal került a polcokra a több mint 300 Tesco Value termék. 

A Tesco történetében mindig is fontos szerepet játszottak a saját márkás termékek, hiszen ezek különböztetik meg a vállalatot versenytársaitól. Az első saját márkás termék mindegy 15 évvel ezelőtt jelent meg Közép-Európában, így a magyar piacon is. A Tesco Gazdaságos bevezetése óta eltelt hosszú időszak, illetve a megváltozott vásárlói szokások is indokolttá tették, hogy a márka és a termékválaszték felfrissüljön és megújuljon. S ugyan a Tesco Value ajánlatok középpontjában továbbra is az ár marad, a termékek minősége is rendkívül fontos, hiszen a vásárlók ártól függetlenül értéket, minőségi árut keresnek.

Az új Value termékválaszték kialakítása, a márka megújítása 2013 őszén, teljes körű piaci felülvizsgálat keretében kezdődött. Azóta ellenőriztük minden Value termék minőségét, összetételét, kiszerelését, a piaci viszonyokat, és azt, hogy az adott terméket mennyire és miért szerették vagy kedvelték kevésbé a vásárlóink. A vizsgálat és az eredmények alapján mindösszesen csak 11 termék összetételén kellett módosítani a vásárlói és a minőségi elvárásoknak megfelelően, s változott bizonyos termékek kiszerelése is. Ezen felül teljesen megújult a termékek csomagolása; a márka frissebb vidámabb arculatot kapott.

A Tesco Value választék 320 termékből áll Magyarországon, így a babtól a kenyérig, a tejtől a tojásig, a készételektől a gabonapelyhekig minden alapvető termék megtalálható a kínálatban. Azonban a márka és a termékek megújulása nemcsak Magyarországon, hanem a közép-kelet európai régió mind a 4 országában, azonos ütemben, egy időben ment végbe, s összesen 536 terméket érintett. Hazánk mellett Szlovákiában, Csehországban és Lengyelországban is azonos dizájnnal kerültek a Tesco áruházak polcaira a felfrissült Value termékek.

Az új választék minden elemét vásárlók tesztelték, s csak az ő jóváhagyásuk után kerülhettek a polcokra. Ráadásul a termékek megbízható, hosszú távú szállítói kapcsolatok eredményeként születtek. A Tesco annyira biztos saját márkás választékának minőségében, hogy 100%-os elégedettségi garanciát biztosít vásárlóinak, mely természetesen az új Value termékekre is érvényes. Ez azt jelenti, hogy ha a fogyasztó valamiért elégedetlen a termékkel, nem ízlik neki, vagy esetleg a minőségét kifogásolja, akkor minden indoklás nélkül visszahozhatja áruházunkba, s mi visszaadjuk a termék teljes vételárát.

A Value márka történetéről, magyar beszállítóiról és a termékekről további részleteket a www.tescovalue.hu weboldalon találhat. Az oldalon mindemellett sok érdekességgel, márkatörténeti kisfilmmel és kifejezett Value receptekkel kedveskedünk az érdeklődőknek.

A három alapvető Tesco márka:

Tesco Value – JÓ - legalacsonyabb árú termékeink a piacon, az adott árszínvonalon elérhető legjobb minőségben. Olyan alapvető, napi élelmiszer- és általános cikkek, amelyeknél a hangsúly a minőségen, az áron és a széles választékon van.

Tesco Brand – JOBB - a legismertebb márkákkal azonos vagy jobb minőségű termékek sokkal kedvezőbb áron. A Tesco Brand márka a kivételes érték és minőség záloga. Élelmiszerek és általános árucikkek óriási választékát kínálja.

Tesco Finest* - LEGJOBB - különös gonddal készített és beszerzett, válogatott termékek. Az impozáns választék a legnagyobb igényességgel előállított és beszerzett, exkluzív termékekből áll.

 

A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.

A Tesco Magyarország legnagyobb hipermarket kereskedelmi lánca és egyik legnagyobb brit befektetője. Itthon több mint 20.000 magyar munkavállalót alkalmaz, és minden új áruház nyitásával átlagosan 100-300 új munkahelyet hoz létre. A vállalat 18 éves magyarországi működése során már több mint 200 áruházat nyitott, és mára piacvezetőként több mint hárommillió vásárlót szolgál ki minden héten. A Tesco a hazai beszállítók elkötelezett partnereként közel 1 500 magyar vállalkozással áll kapcsolatban, élelmiszerválasztékában 3 200 saját márkás termék található, melynek nagyjából fele magyar termék.  Az áruházlánc közleményei a www.tesco.hu weboldalon olvashatóak.