flickrlinkedin

Zserbós, robbanócukorkás, tojáslikőrös

Megújult a Tesco márkájú szaloncukrok kínálata

 

Budaörs, 2015. november 26.

Az áruházlánc a vásárlói igényeket és az aktuális trendeket figyelembe véve megújította Tesco márkájú szaloncukor kínálatát. Közel kétezer vásárló vett részt aktívan az új ízek kiválasztásában, már a tesztektől kezdve. A 12 győztes ízt a korábbi évekhez hasonlóan a Bonbonetti Choco Kft. tette tökéletessé szakértelmével és a minőségi alapanyagok felhasználásával.

 

A Tesco márkájú szaloncukrok kínálatában olyan finomságok kaphatók, mint a Rákóczi-túrós (túrós sárgabarack) és zserbós (barackos diós), vagy a gyermekek örömére készített banán-crispy és málnás-robbanócukorkás ízpárosítások. A klasszikusok kedvelői a vajkaramellás, kókuszos, valamint az alma, meggy és narancs ízesítésű zselés szaloncukrok közül választhatnak. A trendi ízek rajongói a tojáslikőrös, marcipános vagy cappuccino-s finomságokkal tehetik szebbé az ünnepeket. A legnépszerűbbek továbbra is a hagyományos zselés szaloncukrok, de különösen kedveltek a kókuszos és vajkaramellás, valamint a kakaós marcipános és kávés szaloncukrok is.

 

A közel nyolc hónapig tartó kiválasztási folyamat első lépéseként a közel 2000 vásárló javaslatot tehetett az ízekre és ízvariációkra. A legtöbb szavazatot kapókat elkészítették a Bonbonetti üzemében, ezeket pedig az áruházlánc vakteszt során kóstoltatta és véleményeztette. A visszajelzések alapján a gyárban módosították és tökéletesítették az összetételt, majd a folyamatba bevont vásárlók újrakóstolták a szaloncukrokat. Ezt követően ismét szavazhattak a résztvevők, így választották ki végül a 12 legnépszerűbb ízt.

 

A Finest kínálatból izgalmas pörkölt mandulás, sós mandulás csokoládékrémes, narancsos csokoládékrémes és szilvakrémmel töltött szaloncukrok közül választhatnak a vásárlók. Azoknak, akik nem tudnak dönteni a különleges édességek között, többféle ízt tartalmazó válogatásokkal, míg a cukorbetegek és diétázók számára hozzáadott cukor nélküli szaloncukorral készül az ünnepekre a Tesco. A Value választékban a hagyományos étbevonó masszával borított karamellás, kókuszos, rum-kakaós, zselés, epres-tejszínes és marcipán ízű termékekből szabadon válogathatóak össze a kívánt ízek és mennyiségek.

 

A vállalat a tavalyi év során összesen 2 336 000 csomag szaloncukrot értékesített. A vásárlásnál döntő szempont az egészségtudatos táplálkozás és a minőség. Egyre többen döntenek ugyanis a diabetikus termékek mellett, még akkor is, ha egészségügyi szempontból ez nem indokolt. A Tesco nagy hangsúlyt fektet a minőségre: a sajátmárkás szaloncukrok valódi ét- és tejcsokoládé bevonatot kaptak, csak természetes színezéket és aromát tartalmaznak, a zselés termékek pedig gyümölcskoncentrátummal készültek.